Some...

Jak wasz weekend oraz mijający już poniedziałek? Jeżeli chodzi o mnie to bardzo pozytywnie! Skupiłam się między innymi na książce J.K Rowling "Trafny wybór"
Książka jak najbardziej godna polecenia! Już nie mogę się doczekać jak się zakończy!
Poniżej kilka fotek z minionych dni oraz moja tuńczykowa sałatka :D
Buziaki! :)





Outfit nr 1
T-shirt, Jeans - Stradivarius
Zegarek / Watch - Parfois





Outfit nr 2
Koszula / Shirt - Hollister
Jeans - Stradivarius



Outfit nr 3
Bluzka / Blouse - Vero moda
Spódnica / Skirt - Bershka
Zegarek / Watch, Wisiorek / Pendant - Parfois
Kalosze / Wellingtons - Decathlon




Sałatka z tuńczykiem

mix sałat, tuńczyk, kukurydza, pomidorki cherry, ogórek kwaszony, cebula, jajko, grzanki ziołowe, pieprz, sól




5 comments:

Alicja said...

Ale pyszności i jakie piękne rzeczy!:)

Little Glam Dress said...

świetne zestawy:) bardzo mi się podobają:) ja też od jakiegoś czasu zastanawiam się nad jej kumpnem

Anonymous said...

Wow samecznie wyglada, stylizacje tez super !

pozdrowienia dla was dziewczyny :)

Marta & Ola said...

dziękujemy :)

R- ROKSI said...

teraz czytam tą książkę:)

Post a Comment