Dark blue jacket!



Uwielbiam taki zestaw! a moją nową marynarkę z podniesionymi ramionami jeszcze bardziej, ponieważ kupiłam ją zaledwie za 50zł (!) Na początku myślałam, iż nie będzie to dobry kolor, ponieważ zawsze omijałam z daleka tego typu odcienie niebieskiego, jednak gdy ją zobaczyłam od razu się zakochałam!
Jeszcze te złote guziki, które idealnie współgrają z kolorem marynarki :)
Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu i przekonana iż marynareczka posłuży mi baaardzo długo i wykorzystam ją  w wielu moich stylizacjach.
Mam nadzieję, że wam również się spodoba! :)






Marynarka / Jacket - Bazarek (!) :)
T-Shirt - H&M
Jeans - Bershka
Torebka / Bag - Parfois
Buty / Shoes - New Look

4 comments:

Unknown said...

Trafiłam tu z MD no i muszę przyznać, że blog jest bardzo ciekawy :)

Pozdrawiam :)
Marta :)
http://fashion-make-up-and-everything-else.blogspot.co.uk/

Tamagdaa said...

Marynareczka ma piękny kolor a T jeseś śliczna dziewczyna - fajny blog w wolnej chwili zapraszam do siebie

tamagdaa.blogspot.com

Fashiontainment said...

Rewelka żakiet!!!

Unknown said...

Extra zestwaione kolorystycznie.
Torebka i żakiet - swietne!

http://ladyindefinite.blogspot.com/

Post a Comment