The end of autumn...

Zapewne będzie to ostatnia stylizacja w towarzystwie przepięknej złotej jesieni... za oknami robi się zimno i nieprzyjemnie, zima zbliża się niestety wielkimi krokami.... :( 
Moja stylizacja jest bardzo prosta, wygodna - codzienna.

W roli głównej obsadziłam dzisiaj skórzaną kurteczkę w kolorze capuccino. Skórzana kurtka to obowiązkowa pozycja w każdej szafie! Idealnie współgra z wysokimi obcasami jak również z trampkami. Od kilku sezonów nie znika ze sklepów. Możemy je spotkać w przeróżnych fasonach oraz kolorach! :)
A Wy co myślicie o skórzanych kurtkach, jesteście za czy przeciw? ;)

Poniżej znajdziecie również mój nowy nabytek :) Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Zagości zapewne w niejednej mojej stylizacji! 











Nowy nabytek ! :))) 


Kurtka / Jacket - Bershka
T-shirt - Tally Weijl
Jeans - Bershka
Apaszka / Scarf - H&M
Buty / Shoes - Reserved
Torebka / Bag - Parfois

2 comments:

Unknown said...

Fajna stylizacja, jedynie mi się nie podoba ta kitka przy torebce :)
Zapraszam do mnie ;*
http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

Unknown said...

Świetna stylizacja :)
Tak, zgadzam się :) skórzana kurtka to must have każdej dziewczyny :) przynajmniej jedna :)

Pozdrawiam :)
Marta :)
http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

Post a Comment