The ideal combination - black skirt with black coat


Nie jestem zwolenniczką łączenia krótkich spódnic z kusymi kurteczkami. Według mnie do krótkiej spódnicy (a zwłaszcza w zimę) najlepiej pasuje średniej długości płaszcz. Mój kupiłam w H&M za (uwaga!) 114,5 zł. Zwolenniczki sklepu H&M zapewne zauważyły, że co roku sieciówka oferuje bardzo tanie okrycia wierzchnie. H&M proponuje różne style kurtek i płaszczy - od sportowych modeli po te bardziej eleganckie - 30% lub - 50% taniej od ceny regularnej. Ja załapałam się na wyższą zniżkę. Fajną sprawą jest również to, że przecenione okrycia wierzchnie oferowane przez markę, należą do regularnej kolekcji. Co ciekawe większość ubrań z tej stylizacji pochodzi z H&M (nie było to zamierzone).








Płaszcz / coat; spódnica / skirt; sweter/ sweater; czapka / baggy hat – H&M- H&M
Kozaki / Ankle boots - Bata
Torebka / bag - Parfois
Zegarek / watch - Guess

1 comments:

miumo said...

Fajny zestaw :) płaszcz i sweter bardzo mi się podobają :) pozdrawiam

Post a Comment