Sunday!


Moja dzisiejsza stylizacja jest bardzo klasyczna, ale również idealna na zimowe mroźne dni. Ciepła kurtka,szalik oraz kozaki. Czerń przelata się z brązem...uwielbiam takie połączenie!

Kurtkę udało mi się upolować na wyprzedaży za 79 zł! Co prawda podobała mi się już dużo wcześniej, ale cena była dużo wyższa, więc stwierdziłam, że poczekam może będzie przeceniona i udało się !
Cieszę się, że jestem już w ciepłym domku i popijam gorącą herbatkę, ponieważ dzisiaj było lodowato!

Poniżej, również kilka fotek z mojego krótkiego wyjazdu do Rygi.
Zapraszam do oglądania! :)))










Kurtka / Jacket - Tally Weijl
Jeans - Stradivarius
Buty / Shoes - Stradivarius 
Szalik / Scarf - Mohito
Rękawiczki - Gloves - Bazarek
Torebka / Bag - Parfois

SOME PICS FROM RIX!













5 comments:

Unknown said...

śliczna stylizacja!
kurtka świetna! i kozaczki mega!

http://ladyindefinite.blogspot.com/

Anonymous said...

Prawdziwa klasa! Kurtka świetna, a szczególnie jej kaptur. Kiedy widzę stylizacje podobne do tej - lubię zimę:

Unknown said...

świetna stylizacja !

zapraszam do siebie

www.czarno-to-widze.blogspot.com


POZDRAWIAM:)

Unknown said...

śliczna stylizacja, bardzo fajny blog ;)
zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com/

Anonymous said...

fajna stylizacja, kurtka śliczna, pasek ładnie podkreśla talię,do tego odpowiednio dobrane kozaki:) jeśli lubisz tworzyć stylizacje to polecam domodi.pl

Post a Comment